Bir Düğün Gününün Perde Arkası Cansu&Mesut ‘Germany Nürnberg Düğün Hikayesi’

Bir Düğün Gününün Perde Arkası Cansu&Mesut ‘Germany/Nürnberg Düğün Hikayesi’

22.08.2014 tarihi için yurt dışında yaşayan bir çift ile nişan fotoğrafları çekimi için anlaştık. Nişan fotoğrafları Balıkesir Cunda Adasında çekilecekti. Nerden bilebilirdik ki çekimin yapılacağı tarih aynı zamanda büyük bir dostluğun başlangıç tarihi olacağını. Her şey hazırlandıktan sonra nişan sabahı rotamızı Balıkesir’e çevirdik. Sabah saat 4 sularında ekibimle yola çıktık. İstanbul-Balıkesir arası biraz uzun olduğundan ve bizimde geç kalmaya niyetimiz olmadığından erkenden yola çıkmayı tercih ettik. Yolun yarısı biraz zorlu oldu üstümüzde hala biraz uyuşukluk vardı. Balıkesir’e yaklaştığımızda Susurlukta bir ayran içip hafif kahvaltı yapmak için bir dinlenme tesisinde durduk. Biraz karnımızı doyurup kendimize geldikten sonra yola kaldığımız yerden devam ettik. Balıkesir’e giriş yaptıktan sonra kuaförün nerede olduğunu tarif ettiler ve bizde rotamızı kuaföre çevirdik. Yakınlardaki bir otoparka aracımızı park edip çekimin yapılacağı kuaföre geçtik. İlk konuşmamız son derece sıcak oldu. Son derece zevkli bir çekim geçeceğini anlamıştık. Kuaför çekimi sırasında damat bey ile nereye gideceğimizi neler yapacağımızı konuştuk. Damat son derece samimi ve içtendi. Daha doğrusu o zaman damadım şimdi dostum canım kardeşim Mesut. Kuaförde çekim yaptıktan sonra küçük bir ara verip ayran ve kahve molası verdik. Balıkesir’de bugüne kadar içtiğim en güzel ayranı içtim desem yeridir gerçekten son derece güzeldi. Küçük aramızdan sonra çekime kaldığımız yerden devam ettik. Gelin hanıma hiç gül demedik çünkü yüzünden hiç gülücükler eksik olmuyordu. Kuaför çekimini son derece zevkli bir şekilde tamamladık.Mekan sahipleri de oldukça sıcak kanlıydı.Cunda adasına doğru yola çıktık. Doğrusu uzun bir yolculuk bizi bekliyordu, uzun ve zevki bir yolculuk. Cunda adasına vardığımızda büyülendik desem yeridir. Son derece güzel sokaklar ve renkli restoranlar vardı. Ama hava için aynı şeyi söyleyemem. Çok sıcak bir hava vardı çekim değil de hava bizi yordu 🙂 Ama ne biz ne Mesut Bey nede Cansu Hanımın yüzünde en ufak bir yorgunluk ve şikayet belirtisi olmadı. Çekim devam ederken muhabbet ve şakalar havada uçuşuyordu. Eski ve yıkılmaya yüz tutmuş evlerde, nostaljik bir yapıyla inşa edilmiş şarap dükkanı, renkli duvarlar içine yapılmış lokantalar içinde keyifli bir düğün fotoğraf çekimi yaptık. Üstüne birde gelin ve damat da güzel olunca keyfimize diyecek yoktu. Cunda Adasında gün batımına doğru çekimi bitirdik ve nişanın yapılacağı mekana doğru yola çıktık. Mekana vardığımızda hazırlık ve dinlenme aşaması oldu. Bu sırada Mesut Bey ve Cansu Hanım ile konuşmamız devam ediyorduk yani gün boyu konuştuk ama sanki ilk defa konuşuyor gibiydik. Konuşmamız devam ederken yemekler geldi. Yemekleri yedikten sonra mekana giriş ve ilk dansları aldıktan sonra artık yola çıkma vaktimiz gelmişti. Sonuçta uzun bir yolculuk bizi bekliyordu. Yola çıkmadan önce bir lokantaya uğradık. Ekip ile birlikte hem günü değerlendirdik hem de yemek yedik. Balıkesir’e veda etme sırası şimdilik gelmişti. Yaklaşık 5-6 saatlik yolun ardından eve giriş yaptık. Biraz yorucu bir tempo olsa da gelin ve damadım sayesinde son derece keyifli ve mutlu geçti. Nişan bitmişti bir kaç gün sonra düğün için skype üzerinden konuşmalarımız başladı.Mesut ve Cansu o mükemmel günü bize emanet etmek istiyorlardı.Ben de o günün mükemmel olması için tüm detayları konuşarak gözden geçiriyordum.Ve o mükemmel tarih geldi…

25.03.2015 tarihinde Mesut Bey ve Cansu Hanım ile çekim için bir kez daha buluştuk. Bu sefer buluşma yerimizi Almanya Nürnberg’ ti. Nikah çekimi için gitmiştik. Nikah sabahı Atatürk Havaalanın’dan uçağa bindik. Almanya’ya vardıktan sonra gelin ve damadımızın evine gidip kahvaltı yaptık ve biraz sohbet ederek günün kusursuz olması için tüm detayları son bir kez gözden geçirdik. Nikah yapıldıktan sonra ”Lavash” adında bi restaurant’a gittik. Gerçekten rahatlatıcı bir ambiyansı vardı. Sahibi Türk olunca haliyle yemeklerde muhteşem oldu. Almanya’da bu tatları bulacağımı zannetmiyordum ama hem mekan hemde tat olarak gerçekten muhteşem bir mekanda yemek yenildi. Yemekten sonra biraz gezintiye çıktık ve otelimize geçtik. Sabah Mesut Bey aradı ve Prag’a doğru yola çıkacağımızı söyledi. Bizde hemen hazırlanıp Mesut Beyi beklemeye başladık. Kahvaltı yapma fırsatımız olmadı yolda bir petrol ofisinden atıştırmalık bir şeyler yedik. Prag’da çekim yapmanın güzel geçeceğini biliyordum. Zaten yolda daha önce olan muhabbetimiz nedeniyle daha samimi bir hava vardı.Ekibim Cansu ve Mesut ile Ben’de Damadın kadim dostu Hasan bey ile yolculuğa başladım.Yol o yüzden çok zevkli geçti. Prag’da çekim yapmaya başladığımızda nereyi kullanacağımı şaşırdım. Yani öyle bir alanda mekan tutmaya gerek yok zaten sokaklar kendi başlarına yeterli. Prag’a vardığımızda saat 10’du. İlk önce Karl köprüsünde çekime başladık. Oradan sonra Prag kalesine çekime geçtik. Doğrusu büyülenmiştim. Gerçekten hem çiftim hem de mekanlar son derece güzeldi. Prag kalesini bitirdikten sonra Eski Kent Meydanına geçtik. Tarihi olduğu gibi gösteren mekanlardı. Resmen zamanda yolculuk yaptık. Benim için geçen en zevkli düğün fotoğraf çekimi oldu. Tabi ki buna sağlayan sevgili gelin ve damadım oldu. Çekim saat 23.30 civarı bitti. İnanın hiç bitmesin istedim. Prag’da çekimi bitirdikten sonra evimize doğru yani Nürnberg’e doğru yola çıktık. Günün yorgunluğu çekim esnasında hissetmesem de otelde gerçekten yorulduğumu fark ettim. Kafamı yastığa koyar koymaz uyudum. Sabah çekim yoktu ama Mesut ve Cansu beni arayıp biraz Nürnberg’de dolaştıracaklarını söylediler. Bizim için çok iyi bir günün habercisi oldu. Artık bey ve hanım kalkmış yerini isimler almıştı. Gerçekten işimin bu yönünü seviyorum. Çekim sayesinde iki mükemmel insan tanıdım ve söylemeden geçemeyeceğim çevresindeki arkadaşları ve tanıdıkları bizi çok güzel ağırladılar. Hepsi bizimle ilgilenip yaptığımız işe saygı duyup ve bu bizim çok hoşumuza gitti. Otelden ayrılıp Mesut ve Cansu ile buluştuk ve Nürnberg’i dolaşmaya başladık. Bize tarihini ve alışveriş merkezlerini gösterdiler. Gezerken kişisel fotoğraf çekimlerini tabi ki ihmal etmedik. Kişisel alışverişler yaptık bol bol elektronik cihazlar aldık ve bol bol dolaştık.Yani Nürnberg’ ten geriye harika dostlar, anılar ve yakaladığımız anılar kaldı.Dahası bitti demeden büyük gün ”Big Day Wedding Stories” için geri sayım başladı.Nişan çekimlerini bitirdik.Nikah çekimlerini bitirdik.Şimdi asıl günü bekliyorduk.

13.06.2015 tarihinde Mesut ve Cansu’nun bu sefer düğün çekimini yapmak için Almanya’ya doğru ben ve ekibim yola çıktık. Düğün sabahı Sabiha Gökçen Havaalanına gittik. İlerleyen muhabbetimiz ve dostluğumuz nedeniyle heyecan yoktu desem yalan olur. Uçağın gelmesiyle rotarsız 1 saat 40 dk civarında Almanya’da olduk. Bizi Mesut’un arkadaşı Hasan aldı ve Nürnberg’e doğru yola çıktık. Yolculuk yaklaşık 30 dakika sürdü. İsim ile hitap ediyorum ilerleyen dostluğun ve samimiyetimize dayanarak. Mesut’un yanına vardığımızda biraz muhabbet ettikten sonra güzel bir kahvaltı yaptık.Mesut yine cömertliğini hiç esirgemedi. Kahvaltıdan sonra çekime başladık. Çekim mekanı olarak sokakları kullanacaktık zaten buram buram tarih kokan sokaklar vardı. Savaşın izleri hala olduğu gibi duruyordu. Böyle yerlerde çekim yapmak özelliklede sevdiğim insanlarla çekim yapmanın tadı bambaşka oluyor. Fotoğraf çekim mekanları sokaklar olsa da şehirler değişiyordu. Nürnberg’ ten sonra Fürth’e çekime geçtik. Özellikle bir yer kapatmamıza veya izin gerektirmeyen bir çok yer vardı. Nürnberg ve Fürth de günlerce çekim yapsam yine yeterli olmaz. Gelin alma Fürth de gerçekleşti. Oradan sonra Nürnberg’e geçildi. Dış mekan çekimi tamamladıktan sonra ilk dans ve pasta kesme enstantanesini aldıktan sonra takı merasimine geçildi. Ekibim ve ben takı merasiminde biraz dinlendik. Takı merasiminden sonra düğüne devam edildi. Saat 00.30 civarı düğün bitti ve enerji dolu gelin, damat ve çocukluk arkadaşları ile McDonalds’a yemeğe gittik. Tabii yemeğe gittiğimiz de saat 02.00 civarındaydı. Zaman nasıl geçti inanın anlamadım. Yemekten sonra gelin ve damadı arkadaşlarıyla birlikte evlerine bıraktık. Sonrada evlere gideceğimizi biliyorduk. Meğer damat bey bize jest yapmış Nürnberg’in en güzel gece kulübünde mekan ayırtmış ve biz de damat beyin sağdıçlarıyla ve nedimeleriyle eğlenmeye devam ettik. Mekan ve ambiyans mükemmeldi sabahın ilk ışıklarına kadar çok güzel bir şekilde stres attık harika bir şekilde eğlendik sonra otelimize geçtik. Ve bugün damadın doğum günüydü. Doğum günün kutladık, ben biraz elektronik sevdalısı olduğum için bol bol alışveriş yaptık. Gezerken beni de unutmayan ekibim bana güzel bir backstage teaser’i hazırladılar.Almanya Nürnberg bizim için unutulmaz anılar ve dostlar bıraktı. Düğünden bir kaç ay sonra Mesut ve Cansu İstanbul’a beni ziyaret etmesi bunun en büyük meyvesi oldu.4-5 gün bende kalarak beni fazlasıyla onure ettiler.Evet müşteri portfolyom bu şekil de gelişmekte.Canlarım benim sizi bir ömür boyu ebedi kardeş olarak benimsedim.Umarım ve isterim ki bu dostluk yıllarca sürsün.En güzel günde en kötü günde de hiç bir zaman ayrılmayalım.Gerçekten bu durumdan dolayı çok mutlu oldum. Bir kaç gün birlikte vakit geçirdi.Daha nice birlikte geçireceğimiz zamanlara.Sizi seven uzun sakallı fotoğrafçınız ”Ahsooo” 😀 🙂 🙂