İSTANBUL HATIRALARI

Düğün fotoğrafçısı

Merhaba, sizlere bu anımda İstanbul seyahatimden biraz bahsetmek istiyorum. 2017 yılı Nisan ayıydı, Balıkesir’deki evimizden İstanbul’da oturan akrabalarımızı ziyarete gitmiştik. Uzun zamandır ailece şehir dışına çıkmadığımızdan yolculuk heyecanı sarmıştı, aslında yol çok uzun değildi ama yine de birlikte bir yerlere gitme, yol esnasında bir yerlerde mola verme ve bolca fotoğraf çekme düşünceleri daha bir heyecanlandırmıştı sanki bizi. Molalar elbette güzel ancak Balıkesir’den İstanbul’a seyahat ediyorsanız eğer, yolculuğun en güzel kısmı yarım saat süren feribot yolculuğudur. Yalova’ya geldiğimizde feribot kuyruğunda sıranın bize gelmesini beklemeye başladık, ben yarım saatte olsa araç kullanmayacağım için, kızım bolca gemi göreceği için, eşimse birlikte bir sürü fotoğraf çekileceğimiz için mutluyduk. Tabi ki her güzel şey gibi feribot yolculuğumuz da kısa sürede bitti ve tekrar yola koyulduk ve bir, bir buçuk saat sonra İstanbul’a vardık nihayet.

O gün yorgunluktan pek bir şey anladığımız söylenemez, yemeğimizi yedik, çay ve sohbet derken yorgunluk iyice belli etmeye başladı kendini ve uyuduk. Sabah uyandığımızda dışarıya kahvaltıya gidelim dedi akrabalarımız. Toplanıp tek arabayla Polonez köy taraflarında bir mesire yerine gittik, kahvaltımızı yapıp kahvelerimizi içtikten sonra bir de baktık ki bulunduğumuz yere bir gelin arabası ve beraberindeki konvoy geldi. Sonradan anladık ki İstanbul düğün fotoğraf çekimleri için gelmişlerdi. İstanbul düğün fotoğraf çekimleri için bulunduğumuz yer gerçekten de çok uygundu. Bizler de onların mutluluğunu desteklercesine alkışladık hep birlikte, bu jestimiz hoşuna gitmişti genç çiftin. Düğün fotoğrafçısı tarafından düğün fotoğraf çekimleri devam ederken bizler de onları seyrediyorduk, tabi ki kızım olan biteni merak ettiğinden durmaksızın sorular soruyordu bize ve yanlarına gitmek istiyordu. Kızımı alıp onları rahatsız etmeyecek şekilde yanaşıp izlemeye devam ettik. Fotoğrafçı gerçekten profesyonel İstanbul düğün fotoğrafçısı olmalı ki doğru açıları ve doğru ışığı yakalamak için adeta şekilden şekle sokuyordu gelin ve damadı. Düğün fotoğraf çekimleri bittikten sonra genç çifte birer çay ısmarlayıp uğurladık oradan. Gerçekten de bizler için unutulmaz bir anı olmuştu bu, artık ne zaman bir düğün görsek o anı hatırlıyoruz.